piątek, 18 października 2013

Przyjaciółka to coś więcej

 

 

Dziś spędziłam wspaniały dzień z Wiką!!!
Było super !!
Nasze wygłupy, słuchanie Kwiata ♥ :3
Najważniejsza jest przyjaciółka przyjaźń to coś więcej niż po prostu słowo to wspólne nocowanie, chodzenie na spacery, rozmawianie o problemach, zwierzanie się z sekretów Żyjmy chwilą ! Nie myślmy o przeszłości i o błędach ,które popełniłyśmy.
 Ja z Wiką znamy się od prawie zawsze, gdy jeszcze nie chodziłyśmy do szkoły to już chodziłyśmy do swoich domów i bawiłyśmy się razem :3 Mam nadzieje, że wy też macie przyjaciół to coś wspaniałego mieć przyjaciółkę !

7 komentarzy:

  1. tak wiem o tym ja mam Julke i Magde <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Umiesz świetnie blogować,nie to co ja ;_; :p Piękny post uwielbiam go :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już nie ogarniam. Raz jesteście koleżankami raz przyjaciółkami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo się kłóciłyśmy i przestałyśmy się przyjaźnić, ale już wszystko okej, ogarniasz?

      Usuń
    2. Nom :(((( ale to już przeszłość, to wszystko przez tą Zośkę i przeze mnie, ale cieszę się, że jesteśmy przyjaciółkami ♥

      Usuń