środa, 27 listopada 2013

Hobby :3

Hej !
Moim hobby jest jazda konna<33333333333333333333. Jeżdżę na Macho (czyt. Macho) Ostatnio przeniósł się do dużej stajni, bo w moim klubie jest ich dwie :kucykowa (mała) i główna (duża). Gdy się przeniósł do niej to stał się nie ogarnięty gdy mu się podciąga popręg denerwuje się, a tak wcześniej nie było, wariuje i musze przed każdą jazdą ćwiczyć z nim zaufanie do mnie. Mam nadzieje, że będą postępy. Po każdej jeździe musze z nim chodzić na uwiązie, bo jest cały mokry :3 Też się nim opiekuję. Ale i tak go kocham i mam nadzieje, że mi zaufa i bedziemy przyjaciółmi na zawsze <3333333333 a oto kilka fotek koni ( nie będzie tu Macho ):


4 komentarze:

  1. Mam nadzieję,że Macho się oswoi i będzie taki jak dawniej.Życze ci tego.Super post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ((:, zaufaa ci, napewno c:
    Pokomentuj mi :(

    OdpowiedzUsuń